krokuva„Decimos“ dainininkės po 12 valandų kelionės pirmiausia jėgas atgavo Krokuvos  vandens pramogų parke. Kitą dieną vyko didžiulis koncertas  „Keliaujantis festivalis 2013“,  po kurio merginos dar surado jėgų aplankyti Krokuvos senamiestį.
Pirmiausia aplankėme ant Vavelio kalvos esančius XVI a. Karališkus rūmus. Jie mus nustebino savo grožiu ir didybe. Eidamos siauromis senamiesčio gatvelėmis priėjome Turgaus aikštę, kurioje buvo daug suvenyrų parduotuvėlių, gausiai lankomų turistų. Teigiama, kad Turgaus aikštė yra didžiausia miesto aikštė Europoje. Dar aplankėme švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčią, iš kurios vieno bokšto kas valandą pasigirsta trimitavimas. Toliau vaikščiodamos po senamiestį aplankėme Barbakaną (gynybinius sienos vartus) ir šv. Fabijono vartus.
Trečiąją dieną, po finalinio koncerto, vykdami į Lietuvą pakeliui užvažiavome į Veličkų druskų kasyklas. Ėjome 2,5 km ilgio ekskursijų trasa, į kurią liftu nusileidome 64–135 m. po žeme. Viena įdomiausių vietų kasykloje – po žeme įrengta koplyčia, kurioje viskas išdrožinėta iš druskos. Smagu buvo pačioms palaižius sienas įsitikinti, kad tikrai viskas ir visur yra iš druskos. Po kasyklas mus vedžiojo puiki gidė, kuri papasakojo daug istorijų, legendų, smagių nuotykių. 2 valandos po žeme prabėgo greitai ir įdomiai.

Krokuvai mes palikome savo dainas, o Krokuva mums padovanojo daug įspūdžių.

Ugnė Zlataravičiūtė
„Decimos“  dainininkė

Pasidalinkite šiuo puslapiu, leiskite žinoti kitiems: