rob001Ankstų gegužės pirmadienio rytą atsikėlėme su dideliu užsidegimu ir noru – juk šiandien išvykstame į Italiją !!! Visi su puikia nuotaika sėdome į autobusą ir patraukėme Lenkijos link. Visą dieną keliavę vėlų vakarą apsistojome Austrijos pasienyje esančiame viešbutyje . Po kelių dienų, praleistų autobuse, Roma mus sutiko su vėsiu ir darganotu rytmečiu. Tačiau to nepabūgome ir sėdę į metro patraukėme miesto centro link. Papusryčiavę pradėjome kelionę po didingą, istoriniais mitais apipintą Italijos sostinę.
Paklaidžioję Romos skersgatviais, įžengėme į Vatikaną, popiežiaus karalystę. Išvydę Šv. Petro aikštę nesupratome kas vyksta, į ją plūdo minios žmonių. Luktelėjus vos 40 minučių didžiuliuose plokščiaekraniuose televizoriuose išryškėjo popiežiaus Pranciškaus veidas, jį tuoj pat pamatėme ir iš arčiau. Toliau kelionę tęsėme Ispaniškų laiptų aikštėje, kuri yra laikoma populiariausia susitikimų vieta Romoje. Paklaidžioję siauromis gatvėmis stabtelėjome prie Trevio fontano. Sklando kalbos, jei įmeti monetą į fontaną, tai reiškia, kad dar sugrįši i Romą. Kelionę užbaigėme įspūdinguoju, galinguoju Romos Koliziejumi, kuris mus užbūrė savo didybe, istorija, privertė susimąstyti apie senosios Romos laikus. Taip pat pamatėme Romos forumą, Piazzą Nanoną, Venecijos aikštę bei Šv. Petro Baziliką. Išmokome pirmąjį Itališką žodį „ciao“ .
Kitos dienos rytą atvykome į Riminį, nedidelį kurortą Italijos pietuose. Įsikūrę patraukėme į miestelį, tačiau ilgai vakaroti negalėjome, nes kitą dieną laukė koncertas. Kadangi degėme noru kuo daugiau pamatyti, vieną iš laisvų dienų aplankėme San Mariną – nuostabią nykštukinę valstybę kalno aukštumoje. Visas dienas mėgavomės gardžiaisiais Italijos patiekalais : garsiąja lazanija, Bolonijos makaronais, pica, skaniausiais desertais. Nors oras nebuvo viliojantis ir šiltas , o jūra netraukė nusimaudyti , mes laiką praleidome nuostabiai.
Po keturių dienų, praleistų festivalio sūkuryje, patraukėme namų link , tačiau grįždami nenuobodžiavome. Tik išvykus iš Rimini jau po keleto valandų užsukome į Milaną – madų sostinę. Jame aplankėme Milano katedrą , mėgavomės miesto grožiu bei nepraleidome galimybės apsipirkti.
Svarbiausias kelionės taškas – Europos parkas, kurio laukėme labai labai… Po ilgos nakties autobuse pagaliau pro langus pamatėme atrakcionų viršūnes. Vandens pramogos , ekstremalūs kalneliai, graži aplinka, linksmi veidai , akį veriantys pasirodymai mus lepino visą dieną. Po devynių valandų nuotykių vėl sėdome į autobusą ir patraukėme Berlyno link.
Berlynas – Vokietijos sostinė – pasitiko blogu oru , bet mažieji šokėjai vis tiek ėjo į didžiausią Europoje zoologijos sodą , o didieji šokėjai susipažino su Berlyno centru ir aplankė parduotuves.
Norime padėkoti savo vadovei Robertai , nes tik ji gali sukelti šypsenas veiduose, geras emocijas, virpesį širdyje išvydus kitų šalių šokį. Labai ačiū Jums už nuostabią kelionę ir įspūdžius.
2013 m.

rob002
rob003

Pasidalinkite šiuo puslapiu, leiskite žinoti kitiems: